Για ακόμη ένα καλοκαίρι οι σταρ της διεθνούς showbiz επιλέγουν την Ελλάδα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Μετά την Κέιτ Χάντσον, την Εύα Χερτζίκοβα και τον Εντ Σίραν, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός Σαρλίζ Θερόν ήρθε στη χώρα μας για να απολαύσει τον ελληνικό ήλιο και τις υπέροχες παραλίες μας.

Η ηθοποιός κάνει διακοπές με σκάφος στην Ελλάδα μαζί με φίλους και τη μητέρα της, Γκέρντα Μάριτζ, σύμφωνα με το Page Six.

Το βράδυ της Δευτέρας η Σαρλίζ Θερόν δείπνησε σε εστιατόριο στην Πάρο, σύμφωνα με το «Πρώτο Θέμα», ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η 46χρονη επισκέφθηκε και τη Μύκονο.

Η Σαρλίζ Θερόν δημοσίευσε στο Instagram ένα σπάνιο στιγμιότυπο με τα παιδιά της, από τις στιγμές που περνούν στο Αιγαίο.

Στο βίντεο, η 46χρονη σταρ κρατά την 9χρονη Τζάκσον και την 5χρονη Όγκουστ από το χέρι και οι τρεις τους κάνουν βουτιά από σκάφος.

«Εγώ και τα κορίτσια μου για μια ζωή», έγραψε στην ανάρτηση η Θερόν.

Να απολογηθεί για τις σκηνές βίας και τον τρόπο μεταχείρισης των γυναικών στην τηλεοπτική σειρά «Game of Thrones» ζητήθηκε από τον Τζέισον Μομόα.

Ο ηθοποιός σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα στους The New York Times στα πλαίσια προώθησης της νέας του ταινίας «Sweet Girl», ρωτήθηκε αν θα έκανε σήμερα αυτές τις σκηνές, εάν έχει μετανιώσει και αν βλέπει αυτές τις σκηνές με άλλο μάτι σήμερα.

«Λοιπόν, ήταν σημαντικό να υποδυθώ τον Ντρόγκο και τον χαρακτήρα του. Έπαιζα κάποιον που μοιάζει τον Τζένγκις Χαν. Αλήθεια ήταν πραγματικά ένα πολύ δύσκολο πράγμα. Αλλά η δουλειά μου είναι να παίζω κάτι τέτοιο ακόμα κι αν δεν είναι κάτι ωραίο, αυτός ήταν ο χαρακτήρας», είπε ο ηθοποιός.

«Δεν είναι δουλειά μου να πω ότι δεν θα το έκανα. Ποτέ δεν με ρώτησαν πραγματικά: «Μετανιώνεις που έπαιξες έναν ρόλο;». Ας το θέσουμε έτσι: το έκανα ήδη. Δεν το ξανακάνω».

Στη συνέχεια ο ηθοποιός είπε ότι η ερώτηση που του έγινε ήταν «κακή».

«Θα ήθελα να αναφέρω ότι μου άφησε μία κακή αίσθηση στο στομάχι μου. Όταν αναφερθήκατε στο «Game of Thrones», μιλήσατε για πράγματα που συμβαίνουν με τον χαρακτήρα που υποδύθηκα και θα το ξανακάνω. Απογοητεύτηκα που μου ζητήσατε να το σχολιάσω» είπε ο Μομόα.

«Δεν μας επιτρέπεται να κάνουμε τίποτα», συνέχισε σύμφωνα με το ΑΠΕ.

«Υπάρχουν παραγωγοί, υπάρχουν συγγραφείς, υπάρχουν σκηνοθέτες και δεν μπορείτε να έρχεστε και να λέτε: «Δεν θα το κάνω αυτό γιατί αυτό δεν είναι καθαρό αυτή τη στιγμή και δεν είναι σωστό στο πολιτικό κλίμα». Αυτό δεν συμβαίνει ποτέ. Είναι λοιπόν μια ερώτηση που μοιάζει ενοχλητική. Ήθελα απλώς να το μάθετε».

Η φωτιά στην Αρχαία Ολυμπία είναι ένα από τα τρία μεγάλα μέτωπα που έχει να αντιμετωπίσει η Πυροσβεστική. Μάλιστα, η Λίνα Μενδώνη, υπουργός Πολιτισμού, έκανε λόγο για αναζωπύρωση της φωτιάς που, όμως, αυτή την στιγμή δεν απειλεί τις εγκαταστάσεις του αρχαιολογικού χώρου.

Η κ. Μενδώνη σημείωσε, σε δηλώσεις της στον Ant1, ότι έγινε υπεράνθρωπη προσπάθεια για να αποφευχθεί η καταστροφή. Παράλληλα, απαντώντας σε ερώτηση για τα συστήματα πυρόσβεσης στην Αρχαία Ολυμπία, η κ. Μενδώνη τόνισε ότι «όλα τα συστήματα πυροπροστασίας λειτουργούν πλήρως και στον αρχαιολογικό χώρο και στο Μουσείο».

Σημείωσε ακόμα ότι το μέτωπο της φωτιάς αυτή την ώρα δεν είναι κοντά στον αρχαιολογικό χώρο, ο οποίος σύμφωνα με την υπουργό Πολιτισμού δεν έχει υποστεί καμία αλλοίωση.

«Όλα τα συστήματα πυροπροστασίας λειτουργούν και δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα» τόνισε η κ. Μενδώνη, ωστόσο πρόσθεσε ότι «αν προκύψει μεγάλο μέτωπο εκεί, θα δοκιμαστούν όλα».

Πώς είναι η κατάσταση στο Τατόι

Σχετικά με την κατάσταση στο Τατόι, η Λίνα Μενδώνη είπε ότι τα πράγματα είναι απολύτως ασφαλή στο πρώην Βασιλικό Κτήμα και σημείωσε ότι τα δεκάδες αντικείμενα και ο αρχαιολογικός χώρος δεν κινδύνεψαν. Προληπτικά, όπως είπε, έγινε η απομάκρυνση κάποιων αντικειμένων με ιδιαίτερη αξία. Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμης Λέκκας τόνισε ότι στο Τατόι δεν υπήρχε θέμα καταστροφής, καθώς, όπως είπε, δόθηκε μεγάλη μάχη για το πρώην Βασιλικό Κτήμα.

Ωστόσο, σημείωσε ότι στην Αρχαία Ολυμπία τα πράγματα είναι πιο σύνθετα. «Τα συστήματα πυρόσβεσης είχαν αντικατασταθεί με εξελιγμένα συστήματα και θεωρώ ότι προστατεύεται επαρκώς ο αρχαιολογικός χώρος».

Για τις φωτιές τόνισε ότι η παρατεταμένη ξηρασία αυξάνει τον κίνδυνο των πυρκαγιών, ενώ απαντώντας σε ερώτηση για αντικατάσταση δέντρων τόνισε ότι «το οικοσύστημα είναι πολύπλοκο, δεν μπορούμε να λέμε ότι έτσι απλά αλλάζουμε δέντρα».

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της ταινίας «Crimes of the Future» του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ, η οποία θα γυριστεί εξ ολοκλήρου στην Αθήνα, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο 2021.

Η καναδική εταιρεία Serendipity Point Films και η «Αργοναύτες ΑΕ» ανακοινώνουν την έναρξη των γυρισμάτων του πολυαναμενόμενου «Crimes of the Future» από τον βραβευμένο σεναριογράφο και σκηνοθέτη Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ.

Οι διεθνούς φήμης ηθοποιοί Tanaya Beatty (Yellowstone, Through Black Spruce) και Nadia Litz (Big Muddy, Hotel Congress, Blindness) ενσωματώνονται στο ήδη ανακοινωθέν cast της ταινίας, με τους Viggo Mortensen (A History of Violence, Eastern Promises, Green Book), Léa Seydoux (No Time to Die, The French Dispatch, Blue is the Warmest Colour), Kristen Stewart (Seberg, Clouds of Sils Maria, Twilight), Scott Speedman (Barney’s Version, Adoration, Sharp Stick), Welket Bungué (Berlin Alexanderplatz), Don McKellar (Blindness, eXistenZ), και Lihi Kornowski (Losing Alice).

Από την Ελλάδα συμμετέχουν ο Γιώργος Καραμίχος και ο Γιώργος Πυρπασόπουλος.

«Καθώς ξεκινάμε τα γυρίσματα του Crimes Of The Future, μόλις δύο ημέρες σε αυτή τη νέα περιπέτεια με τον David Cronenberg, αισθανόμαστε σαν να συμμετέχουμε σε μια ιστορία, στην οποία συνεργάστηκε με τον Samuel Beckett και τον William Burroughs, αν αυτό ήταν δυνατό», δήλωσε ο Viggo Mortensen.

«Παρασυρόμαστε σε έναν κόσμο που δεν μοιάζει με αυτόν ή με οποιονδήποτε άλλο, και όμως είναι ένας κόσμος που τον αισθάνεσαι περίεργα οικείο, άμεσο και αρκετά πειστικό. Ανυπομονώ να δω πού θα καταλήξουμε».

Το «Crimes of the Future» είναι ένα τολμηρό, πρωτότυπο σενάριο από το μυαλό του διάσημου δημιουργού David Cronenberg, του οποίου, τελευταίο πρωτότυπο σενάριο ήταν το eXistenZ το 1999.

Το Crimes of the Future δίνει όπως αναφέρει σχετικά το ΑΠΕ, μια γεύση ενός όχι και τόσο μακρινού μέλλοντος, όπου ο άνθρωπος μαθαίνει να προσαρμόζεται στο συνθετικό περιβάλλον του.

Αυτή η συνθήκη, ωθεί τους ανθρώπους πέρα από τη φυσική τους εξέλιξη, σε μια μεταμόρφωση, αλλάζοντας τη βιολογική τους σύνθεση.

Έτσι, ενώ μερικοί αποδέχονται τις απεριόριστες δυνατότητες αυτού του νέου αντιδραστικού μετα-ανθρωπισμού, άλλοι προσπαθούν συνεχώς να τον καταστείλουν.

Σε κάθε περίπτωση, σε αυτόν τον περίτεχνα υφασμένο κόσμο του Cronenberg, που σηματοδοτεί την επιστροφή του εμβληματικού σκηνοθέτη στο sci-fi, το «Σύνδρομο Επιταχυμένης Εξέλιξης» («Accelerated Evolution Syndrome») εξαπλώνεται γρήγορα.

Σε παραγωγή του Robert Lantos (Barney’s Version, Eastern Promises, The Sweet Hereafter), η ταινία είναι μια επανασύνδεση του D. Cronenberg (βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών, Χρυσό Λέοντα για το σύνολο της καριέρας του στο Φεστιβάλ Βενετίας, και Αργυρή Άρκτος στο Βερολίνο), με τον τρεις φορές υποψήφιο για Όσκαρ Viggo Mortensen, στη τέταρτη συνεργασία τους.

Ο βραβευμένος διευθυντής Φωτογραφίας Douglas Koch (Funny Boy, Children Ruin Everything) αποτελεί μέρος της δημιουργικής ομάδας μαζί με την πολυβραβευμένη production designer Carol Spier (Crash, Dead Ringers) και τον τρεις φορές βραβευμένο με Όσκαρ συνθέτη Howard Shore (The Song Of Names, The Lord Of The Rings Trilogy, A History of Violence).

Art Director είναι ο Δημήτρης Κατσίκης (Νύφες, Fugitive Pieces), Costume Designer η Μαγιού Τρικεριώτη (Pari), ηχολήπτης ο Στέφανος Ευθυμίου ενώ την οργάνωση παραγωγής έχει αναλάβει ο Γιάννης Καραντάνης.

Το Crimes of the Future είναι μια συμπαραγωγή των Serendipity Point Films και Αργοναύτες ΑΕ. Αυτή η ελληνο-καναδική συμπαραγωγή γίνεται σε συνεργασία με τις Ingenious Media, Coficine, Telefilm Canada, Bell Media, CBC και Harold Greenberg Fund, με την υποστήριξη του EKOME και του ΕΚΚ.

Παράλληλα σημαντική είναι η συμβολή του Athens Film Office του Δήμου Αθηναίων στην ομαλή διεξαγωγή των γυρισμάτων.

Το Crimes of the Future είναι η τέταρτη συνεργασία μεταξύ των R. Lantos και D. Cronenberg.

Ντέμης Νικολαΐδής και Δέσποινα Βανδή άφησαν τους πάντες άναυδους, όταν πριν από λίγο καιρό ανακοίνωσαν το τέλος του γάμου τους.

Ένα από τα πλέον διάσημα ζευγάρια στους κόλπους της ελληνικής showbiz, χώρισε τους δρόμους του μετά από 18 χρόνια γάμου.

«Ύστερα από 18 χρόνια, πήραμε την απόφαση να προχωρήσουμε στη λύση του γάμου μας. Απόλυτη προτεραιότητά μας είναι η φροντίδα και η προστασία των παιδιών μας και παρακαλούμε για το σεβασμό της απόφασής μας και της προτεραιότητάς μας. Δ. Βανδή – Ν. Νικολαΐδης», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

Η νέα αρχή του Ντέμη Νικολαΐδη

Το μεσημέρι της Τρίτης έγινε γνωστό πως ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής ίσως και να έχει βρει ξανά τον έρωτα στα μάτια μοντέλου του GNTM.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του περιοδικού Ciao, ο Ντέμης Νικολαΐδης έχει ένα νέο φλερτ στη ζωή του, το οποίο ακόμη είναι στα πρώιμα στάδιά του και κανείς δεν ξέρει που θα οδηγήσει.

Το κορίτσι που έκλεψε την καρδιά του Ντέμη Νικολαϊδη

Σύμφωνα πάλι με το youweekly.gr το κορίτσι του GNTM που έχει κλέψει την καρδιά του Ντέμη Νικολαΐδή, είναι μια μελαχρινή οπτασία η οποία είχε είχε συμμετάσχει στον τρίτο κύκλο του ριάλιτι που είχε πραγματοποιηθεί το 2018.

Οι κριτές ήταν το μοντέλο/παρουσιάστρια Βίκυ Καγιά, ο σχεδιαστής Άγγελος Μπράτης, το μοντέλο Ηλιάνα Παπαγεωργίου και ο φωτογράφος Δημήτρης Σκουλός. Coach των διαγωνιζόμενων κοριτσιών είναι η Έλενα Χριστοπούλου και art director η Ζενεβιέβ Μαζαρί.

Νικήτρια αναδείχθηκε η Ειρήνη Καζαριάν, η οποία έχει καταγωγή από Αρμενία άλλα μένει στην Αθήνα. Κέρδισε ένα επαγγελματικό συμβόλαιο με το γερμανικό πρακτορείο Place Models, ένα εξώφυλλο στο περιοδικό InStyle, ένα μονοετές συμβόλαιο με γνωστή εταιρία καλλυντικών και 50 χιλιάδες ευρώ.

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση του χωρισμού ανάμεσα στην Ζέτα Μακρυπούλια και τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, οι οποίοι μετά από δώδεκα χρόνια κοινής πορείας, αποφάσισαν να ρίξουν τίτλους τέλους στη σχέση τους.

Κι ενώ σχετικά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για έναν «βελούδινο» χωρισμό, ωστόσο, φαίνεται πώς τίποτα δεν έχει τελειώσει οριστικά για το ζευγάρι.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του okmag.gr, το ζευγάρι περνά μια σοβαρή κρίση στη σχέση του, αλλά τίποτα δεν είναι οριστικό.

Άνθρωπος από το κοντινό του περιβάλλον αναφέρει πως η Ζέτα και ο Μιχάλης έχουν πάρει τις αποστάσεις τους, βρίσκονται σε μια διαδικασία ανασυγκρότησης και περνούν λίγο χρόνο χωριστά για να δουν τι θα κάνουν με τη σχέση τους.

Συγκεκριμένα, οι δυο τους είναι εδώ και έναν περίπου μήνα μακριά ο ένας από τον άλλον.

Τίποτα όμως δεν είναι ακόμη σίγουρο, καθώς και οι δυο τους έχουν περάσει πολλά μαζί και η σχέση τους είχε ως τώρα γερές βάσεις και διέπονταν από αγάπη, σεβασμό και αμοιβαίες υποχωρήσεις.

Την ώρα, λοιπόν, που οι φήμες για την προσωπική της ζωή δίνουν και παίρνουν, η Ζέτα Μακρυπούλια φαίνεται να σφυρίζει αδιάφορα και συνεχίζει να απολαμβάνει τις καλοκαιρινές διακοπές της στη Σαμοθράκη.

Μάλιστα, το απόγευμα της Τρίτης, έκανε και την πρώτη ανάρτησή της στο Instagram μετά την είδηση ότι είναι και πάλι single.

Συγκεκριμένα, δημοσίευσε δύο φωτογραφίες της με μαγιό, στις οποίες χαμογελά και μιλάει για τη σπουδαιότητα της φύσης, γράφοντας: «Σαν τη φύση δεν έχει».

Δείτε παρακάτω την ανάρτηση που έκανε η Ζέτα Μακρυπούλια στο Instagram:

View this post on Instagram

A post shared by @zeta_makripoulia_official

Σεμινάρια αρχαίου θεάτρου στη σπηλιά – ησυχαστήριο του Ευριπίδη διοργανώθηκαν φέτος για πρώτη φορά στα χρονικά. Στο δαιδαλώδες σπήλαιο, μήκους δεκάδων μέτρων, που βρίσκεται στη Σαλαμίνα, αποσυρόταν, σύμφωνα με αναφορές, ο μεγάλος τραγικός για να διαλογιστεί και για να γράψει τμήματα των έργων του που παίζονται μέχρι σήμερα σε θέατρα ολόκληρου του κόσμου. Τα σεμινάρια ξεκίνησαν με τη συμμετοχή επαγγελματιών και απλών εραστών της Τέχνης ενώ τα επόμενα χρόνια φιλοδοξούν να καταστούν σημείο διεθνούς αναφοράς για τη χώρα μας, με ειδικούς του θεάτρου, σπουδαστές και φοιτητές από τα πέρατα της Γης να συρρέουν στο ιστορικό σπήλαιο για να τα παρακολουθήσουν.

Παρότι καταγόταν από τη Φλύα, το σημερινό Χαλάνδρι, ο Ευριπίδης γεννήθηκε το 485 π.Χ. σε ένα αγρόκτημα που διατηρούσαν οι γονείς του στη Σαλαμίνα – και ανέπτυξε ιδιαίτερη σχέση με την περιοχή. Γι’ αυτό και επέλεξε αυτήν την «τρομακτική και ζοφερή σπηλιά», κατά τον ρωμαίο συγγραφέα Αϋλο Γέλλιο, με θέα τον Σαρωνικό, ως καταφύγιό του.

Ακολουθώντας τα χνάρια του, 2.500 χρόνια μετά, δεκάδες άνθρωποι έδωσαν το «παρών» στα σεμινάρια αρχαίου θεάτρου που πραγματοποιήθηκαν εκεί τον Ιούλιο. Το πρόγραμμα περιελάμβανε τρίωρα θεωρητικά μαθήματα με έμφαση στο έργο του Ευριπίδη, τα οποία ολοκληρώνονταν το μεσημέρι. Ακολουθούσε ανάβαση στη σπηλιά και συνέχιση της συζήτησης με θέα την εικόνα που αντίκριζε ο μεγάλος τραγικός όταν έγραφε τα αριστουργήματά του.

 

Και το ιερο του Διονύσου

«Η πρώτη μου βιωματική εμπειρία στο σπήλαιο του Ευριπίδη ήταν συγκλονιστική» λέει στα «ΝΕΑ» η διδάσκουσα των σεμιναρίων Χρύσα Γεωργαντά, σκηνοθέτις με μάστερ στην αρχαία τραγωδία, η οποία ζει μόνιμα στη Μαδρίτη όπου και διδάσκει αρχαίο θέατρο. «Η πρώτη φορά που το αντίκρισα, ένα σπήλαιο χαμηλό αλλά και επικίνδυνο σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, ήταν μοναδική. Για να το προσεγγίσει κάποιος πρέπει να κάνει μια ανάβαση, διάρκειας περίπου 20 λεπτών, μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο μονοπάτι. Φτάνοντας εκεί δεν ακούς απολύτως τίποτα – υπάρχει μόνο η ησυχία και η απέραντη θέα στην Αίγινα.

 

Σε αυτό το δαιδαλώδες σπήλαιο μήκους 47 μέτρων αποσυρόταν, σύμφωνα με αναφορές, ο μεγάλος τραγικός Ευριπίδης για να διαλογιστεί και να γράψει τμήματα των έργων του που παίζονται μέχρι σήμερα σε θέατρα όλου του κόσμου

 

Ο Ευριπίδης δεν ήταν πολύ κοινωνικός, σύμφωνα με τις μαρτυρίες που σώζονται μέχρι σήμερα, όμως εκτός από αυτό, οι τραγωδίες έχουν σχέση με τον μύθο και ο μύθος έχει σχέση με το Σύμπαν, άρα αυτή η εμβάθυνση στα νοήματα απαιτεί διαλογισμό, δηλαδή μια επαφή με το θείο, με τον Δία – εξού και δια-λογισμός -, και η συγκεκριμένη σπηλιά είναι ένα μέρος όχι τυχαίο, ένα σημείο ιδανικό για κάτι τέτοιο», λέει η κ. Γεωργαντά. «Το γεγονός, μάλιστα, ότι από κάτω έχει χτιστεί το ιερό του Διονύσου, σημαίνει ότι οι αρχαίοι απέδιδαν στο μέρος αυτό μια ιδιαίτερη ενέργεια, κάτι που το νιώθουμε κι εμείς σήμερα αλλά δεν ξέρουμε πού να το αποδώσουμε», προσθέτει. Αυτήν την επίδραση του τόπου στον άνθρωπο διαπίστωσε η κ. Γεωργαντά και στους συμμετέχοντες στα σεμινάρια, όπως λέει. «Ολοι αισθάνονταν εντυπωσιασμένοι ενώ αρκετοί μετά το πρώτο μάθημα έφεραν και τα παιδιά τους, εφηβικής ηλικίας, για να παρακολουθήσουν», σημειώνει.

Η ιδέα των σεμιναρίων στη σπηλιά του Ευριπίδη γεννήθηκε όταν η Χρύσα Γεωργαντά συνάντησε έναν παλιό κάτοικο της Σαλαμίνας που έχει αφιερώσει σχεδόν ολόκληρη τη ζωή του στην καταγραφή της ιστορίας του νησιού. Ηταν εκείνος, ο Αχιλλέας Μπιθιζής, που τη «σύστησε» με το σπήλαιο ενώ στη συνέχεια η ίδια συζήτησε το θέμα με την Αντζελα Γκερέκου, πριν ακόμη εκείνη αναλάβει τη θέση της προέδρου στον ΕΟΤ. «Το πήρε πάρα πολύ ζεστά και ήταν αποφασισμένη εξ αρχής να κάνουμε κάτι», λέει η κ. Γεωργαντά. «Αλλωστε η Σαλαμίνα είναι ένα υποτιμημένο νησί, παρά τη μεγάλη ιστορική της σημασία. Η ναυμαχία που έλαβε χώρα εκεί ανέκοψε την πορεία των Περσών επηρεάζοντας ουσιαστικά τη μετέπειτα ιστορία της Ευρώπης. Θα μπορούσε, λοιπόν, να αναδειχθεί σε διεθνή πόλο έλξης πολιτιστικού τουρισμού. Σε αυτό εντάσσουμε και την πρωτοβουλία για τη διοργάνωση διήμερων ή τριήμερων σεμιναρίων αρχαίου θεάτρου για πιο ειδικό κοινό στο σπήλαιο του Ευριπίδη». Την ευθύνη της φετινής διοργάνωσης είχε ο Δήμος Σαλαμίνας ενώ η δράση τελούσε υπό την αιγίδα του ΕΟΤ.

Ο Θανάσης Εξαρχόπουλος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 94 ετών, με τον χώρο του πολιτισμού να θρηνεί τον χαμό του σπουδαίου χαράκτη και λογοτέχνη. Ο εκλιπών ήταν ομότιμος καθηγητής της ΑΣΚΤ.

Το Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος εξέφρασε τη λύπη του για τον θάνατο του σπουδαίου εικαστικού. Ο Θανάσης Εξαρχόπουλος γεννήθηκε το 1927 στον Πύργο Ηλείας. Φοίτησε στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Η αποφοίτησή του από το Εργαστήριο Χαρακτικής της Σχολής συνοδεύονταν από τις διακρίσεις: Επαίνου Συνθέσεως 1947-48, Ειδικής μνείας για την εργασία αντιγραφής παλαιού προτύπου 1949-50, Βραβείου κεφαλής (χαλκός) 1952-53, Επαίνου γυμνού (Ξυλογραφία) 1952-53, Επαίνου Συνθέσεως 1952- 53.

Έγραψε και σχεδίασε βιβλία για παιδιά

Πραγματοποίησε ατομικές εκθέσεις και έλαβε μέρος σε ομαδικές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το 1982 εκλέχτηκε καθηγητής της Χαρακτικής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας και διεύθυνε το Β΄ Εργοστάσιο Χαρακτικής εφαρμόζοντας καινοτομίες στην οργάνωση του εργαστηρίου. Έγραψε βιβλία που αφορούν τη χαρακτική και την τέχνη του βιβλίου. Από το 1974 έγραψε και σχεδίασε μόνος του – και από κοινού µε τη γυναίκα του Μαριόρα Εξαρχοπούλου- βιβλία για παιδιά.

Παράλληλα με τη χαρακτική και τη ζωγραφική ασχολήθηκε με τις γραφικές τέχνες και με τη λογοτεχνία. Ήταν παντρεμένος με την ζωγράφο-χαράκτρια Μαριόρα Μωϋσίδου Εξαρχοπούλου.

Φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από το γύρισμα των Τρωάδων στο χωριό Ατένθια (Atenzia).

Με αφορμή την επέτειο αυτή, θα πραγματοποιηθούν μια σειρά από εκδηλώσεις. Έχουν προγραμματιστεί δύο διαλέξεις από τους Ραφαέλ ντε Ισπάνια και Αλεχάντρο Βαλβέρδε Γκαρθία, μια έκθεση φωτογραφίας, μια ξενάγηση, μια ειδική επετειακή έκδοση ενός βιβλίου και η προβολή της ταινίας «Τρωάδες» σε υπαίθριο χώρο.

Θα παρευρεθούν ηθοποιοί που συμμετείχαν στα γυρίσματα, καθώς και η Πρέσβης της Κύπρου στη Μαδρίτη. Συμμετέχει το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

Πρόκειται για μια διαχρονική πρωτοβουλία του καθηγητή Αλεχάντρο Βαλβέρδε Γκαρθία, ο οποίος τιμά το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης με τη συνεργασία του.



Στην οικογένεια του MEGA ανήκει και επισήμως η Κατερίνα Καραβάτου. Το κανάλι γνωστοποίησε το πρωί της Τρίτης (3/8) τη συνεργασία του με την παρουσιάστρια και εκείνη δεν μπορεί να κρύψει τη χαρά της για το νέο της επαγγελματικό βήμα.

Συγκεκριμένα, λίγη ώρα μετά την επίσημη ανακοίνωση η 47χρονη έκανε τις πρώτες της δηλώσεις σημειώνοντας: «Θυμάστε που τα λέγαμε και με ρωτούσατε «πού θα τα πούμε από τον Σεπτέμβρη» και εγώ σας έλεγα «λίγο υπομονή να πάει αρχές Αυγούστου και θα σας πω»; Ήρθαν οι πρώτες μέρες του Αυγούστου οπότε με πολύ μεγάλη χαρά θέλω να σας πω ότι θα τα λέμε στο MEGA από τον Σεπτέμβρη, το MEGA το καλό και είμαι πολύ ευτυχισμένη γι’ αυτό».

Δείτε παρακάτω όσα είπε:

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mega Tv (@megatvcom)

Η ανακοίνωση του MEGA για τη συνεργασία τους:

«Το MEGA υποδέχεται, με ιδιαίτερη χαρά, την Κατερίνα Καραβάτου στο δυναμικό του. Η Κατερίνα Καραβάτου είναι η φίλη που αγαπάμε να βλέπουμε στη μικρή οθόνη, η παρουσιάστρια που δεν φοβάται να δείξει τα συναισθήματά της. Η ειλικρίνειά της «σπάει» την οθόνη και αγγίζει κάθε τηλεθεατή. Άμεση, δυναμική, οξυδερκής. Η Κατερίνα Καραβάτου διέγραψε πορεία συνεπή και κέρδισε την δημοφιλία της με το «σπαθί» της, δουλεύοντας σκληρά. Έρχεται στο MEGA για να εμπλουτίσει με το ταλέντο της το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, σ’ ένα παζλ που μόνο εκπλήξεις μπορεί να υποσχεθεί. Το MEGA την καλωσορίζει και της εύχεται μια δημιουργική σεζόν».

Καινούρια πρόσωπα εισβάλλουν στον τρίτο κύκλο επεισοδίων της επιτυχημένης σειράς Άγριες Μέλισσες, που θα ξεκινήσει να προβάλλεται στην νέα τηλεοπτική σεζόν.

Τα πρόσωπα αυτά θα ενσαρκωθούν από σημαντικούς ηθοποιούς, αποδεικνύοντας οι συντελεστές της σειράς, επενδύουν πολύ στη συνέχειά της.

Η ιστορία του 3ου κύκλου θα εξελιχθεί στα μαύρα χρόνια της νεότερης ελληνικής ιστορίας, την περίοδο της δικτατορίας, και οι δημιουργοί της, η Μελίνα Τσαμπάνη και ο Πέτρος Καλκόβαλης, έχουν αντλήσει στοιχεία και μαρτυρίες και από αληθινά γεγονότα, όπως έχουν κάνει και στους προηγούμενους κύκλους της σειράς. Οι νέοι ήρωες θα δρομολογηθούν συγκλονιστικές εξελίξεις και αναμένεται είτε να αγαπηθούν είτε να μισηθούν για τις πράξεις τους είτε και τα δύο μαζί, καθώς το «χτίσιμο» των χαρακτήρων τους είναι πολυεπίπεδο.

Άλλωστε, όπως είχαν πει οι ίδιοι οι δημιουργοί στην αποκλειστική συνέντευξη που είχαν παραχωρήσει στο Τηλέραμα:

«Ποιος δεν έχει την καλή και την κακή πλευρά του; Ανάλογα με τις συνθήκες, ο καθένας μας μπορεί να βγάλει τον καλύτερο ή τον χειρότερο εαυτό του. Σίγουρα ο βαθμός καλοσύνης ή… κακίας δεν είναι ο ίδιος σε κάθε άνθρωπο.

Τα όρια που βάζουμε στον εαυτό μας, η ανατροφή μας, η παιδεία μας, η ιδιοσυγκρασία μας καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το ποιοι είμαστε και το πώς μας αντιλαμβάνονται οι άλλοι.

Μια σειρά χρειάζεται πράγματι πολυδιάστατους χαρακτήρες, με πάθη, με ιδανικά, με ατέλειες, με τα σωστά και τα λάθη τους.

Μπορεί η ένταση των αντιδράσεων ή των πράξεων τους να εξυπηρετεί και τη δραματουργική εξέλιξη, όμως βασίζονται πάντα σε αυτό που είναι η ανθρώπινη φύση. Και πολλές φορές είναι απρόβλεπτη».

Απρόβλεπτοι λοιπόν θα είναι και οι τρεις νέοι ήρωες της σειράς, προκαλώντας αντίστοιχα… απρόβλεπτες αντιδράσεις στους γνωστούς μας πρωταγωνιστές.

Ο ιδεαλιστής εκδότης

Ο Πέτρος Ορφανίδης είναι εκδότης σε μια από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της Θεσσαλίας, την Ηχώ της Θεσσαλίας, που παραμένει ιδεαλιστής παρά το δύσκολο πολιτικό σκηνικό, προσπαθώντας να κρατήσει τις ισορροπίες ανάμεσα στη σωστή ενημέρωση αλλά και την απειλή της άρχουσας τάξης της εποχής.

Στο γραφείο του θα βρεθεί η Ασημίνα που, προσπαθώντας να μην οξύνει την κατάσταση με τον Νικηφόρο στη διαμάχη για τον μικρό Σέργιο, θα μετακομίσει από το Διαφάνι στη Λάρισα, όπου ο πρώην σύζυγός της έχει ανοίξει νυχτερινό μαγαζί μαζί με τον Κωνσταντή.

Η Ασημίνα, λοιπόν, θα πιάσει δουλειά ως γραμματέας του εκδότη και δίπλα του θα μάθει πολλά, αλλά και θα γοητευτεί από τον ιδεαλιστικό χαρακτήρα του.

Παράλληλα όμως η Ασημίνα μέσα από την εφημερίδα θα μαθαίνει νέα, τα οποία θα μεταφέρει τόσο σε αγαπημένα της πρόσωπα που διώκονται από τη χούντα όσο και σε κάποια καινούργια, με αντιστασιακή δράση απέναντι στο καθεστώς.

Ο Πέτρος Ορφανίδης θα παίξει καταλυτικό ρόλο στις εξελίξεις, στις Άγριες Μέλισσες, τη σκοτεινή αυτή περίοδο και δίπλα του η Ασημίνα θα ανακαλύψει πολλά, ακόμα και για τον ίδιο της τον εαυτό, ξεπερνώντας για μία ακόμα φορά τα όριά της και αποδεικνύοντας ότι είναι μια πραγματική Σταμίρη.

Τον συγκεκριμένο ήρωα θα υποδυθεί ένας σπουδαίος έλληνας ηθοποιός, ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος.

Το MEGA υποδέχεται, με ιδιαίτερη χαρά, την Κατερίνα Καραβάτου στο δυναμικό του.

Η Κατερίνα Καραβάτου είναι η φίλη που αγαπάμε να βλέπουμε στη μικρή οθόνη, η παρουσιάστρια που δεν φοβάται να δείξει τα συναισθήματά της.

Η ειλικρίνειά της «σπάει» την οθόνη και αγγίζει κάθε τηλεθεατή.

Άμεση, δυναμική, οξυδερκής.

Η Κατερίνα Καραβάτου διέγραψε πορεία συνεπή και κέρδισε την δημοφιλία της με το «σπαθί» της, δουλεύοντας σκληρά.

Έρχεται στο MEGA για να εμπλουτίσει με το ταλέντο της το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, σ’ ένα παζλ που μόνο εκπλήξεις μπορεί να υποσχεθεί.

Το MEGA την καλωσορίζει και της εύχεται μια δημιουργική σεζόν.