Οι Iron Maiden ανακοινώνουν 6 ακόμη Ευρωπαϊκά shows της «Legacy of the Beast World Tour 2022», συμπεριλαμβάνοντας μία εμφάνιση στην Ελλάδα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας στις 16 Ιουλίου 2022.

Το show που απέσπασε τις πιο διθυραμβικές κριτικές παγκοσμίως έρχεται στην Ελλάδα με ένα οπτικοακουστικό υπερθέαμα που όμοιό του δεν έχουμε ξαναδεί!

Προπώληση εισιτηρίων 4 Δεκεμβρίου 2021 στις 10:00 π.μ.

Οι IRON MAIDEN πρόσθεσαν άλλες έξι Ευρωπαϊκές ημερομηνίες στην περιοδεία «Legacy Of The Beast 2022», συμπεριλαμβανομένου του Ολυμπιακού Σταδίου, στην Αθήνα στις 16 Ιουλίου. Η προπώληση εισιτηρίων ξεκινάει στις 4 Δεκεμβρίου στις 10 π.μ. Όπως πάντα, θα υπάρχει αποκλειστική προπώληση για τα μέλη του fan club των Iron Maiden. Special guests στη συναυλία θα είναι οι Airbourne και support act οι Lord of The Lost.

Το show αυτό έχουν ήδη δει σχεδόν δύο εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο και το έχουν αγκαλιάσει οι θαυμαστές και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθώς πρόκειται για το πιο θεαματικό show στη μέχρι τώρα πορεία του συγκροτήματος, με μια set list αγαπημένων κομματιών από τις προηγούμενες δεκαετίες. Το show του 2022 θα έχει και μια μικρή γεύση από το νέο στούντιο άλμπουμ «Senjutsu» των Maiden – το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στη θέση #1 στην Ελλάδα και παίζεται ζωντανά για πρώτη φορά.

Όπως αναφέρει ο μάνατζερ του συγκροτήματος, Rod Smallwood,

«Το επόμενο καλοκαίρι θα μπορέσουμε επιτέλους να έχουμε την τεράστια ευρωπαϊκή περιοδεία Legacy of the Beast σε στάδια, η οποία είχε αρχικά οριστεί για το 2020 και από τότε άλλαξε ημερομηνία δύο φορές! Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μας δίνεται η δυνατότητα να προσθέσουμε συναυλίες σε μερικές από τις σπουδαιότερες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Ουκρανίας, όπου δεν έχουμε εμφανιστεί ποτέ. Θα κάνουμε μερικές αλλαγές στην παραγωγή και στο setlist για να προσθέσουμε μερικά τραγούδια από τον καινούριο δίσκο «Senjutsu» και σχεδιάζουμε να γίνει η Legacy of the Beast tour περισσότερο θεαματική από το αρχικό show, αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα συμπεριλάβουμε όλα τα στοιχεία της αρχικής περιοδείας και τα αγαπημένα μας Maiden τραγούδια. Θα απολαύσουμε επί σκηνής το Spitfire αεροπλάνο, τον Icarus κι ένα φαντασμαγορικό κι εντυπωσιακό show με φωτιές και πυροτεχνήματα. Θα προσπαθήσουμε ωστόσο να σας ταρακουνήσουμε λίγο, μιας και πλέον ο αγαπημένος μας Trooper Eddie θα έχει σοβαρό ανταγωνισμό σε έναν νέο “Senjutsu κόσμο” τον οποίο θα προσθέσουμε στα σκηνικά».

Ο τραγουδιστής των Maiden, Bruce Dickinson προσθέτει:

«Ανυπονούμε για τη συναυλιακή μας επιστροφή στην Ευρώπη την επόμενη χρονιά κι είναι υπέροχο το γεγονός ότι μπορούμε να προσθέσουμε την Αθήνα, αλλά και τα υπόλοιπα shows σε πόλεις της Ανατολικής Ευρώπης που υπάρχουν χιλιάδες Maiden fans. Είμαι πραγματικά ενθουσιαμένος σχετικά με τις νέες προσθήκες της περιοδείας όπου και θα παρουσιαστεί ένα εντυπωσιακό υπερθέαμα, για αυτόν τον λόγο ανυπομονούμε να δουν όλοι όσα έχουμε ετοιμάσει για αυτούς. Όλοι μας στο συγκρότημα απολαύσαμε την Legacy περιοδεία για αυτό και περιμένουμε με ανυπομονησία τη στιγμή που θα βγούμε και πάλι στον δρόμο και θα διασκεδάσουμε με όλους τους fans μας που έχουμε τόσο καιρό να δούμε!»

Η πλήρης λίστα των νέων ημερομηνιών που προστέθηκαν στην Ευρωπαϊκή Περιοδεία είναι η ακόλουθη:

22 ΜΑΪΟΥ             ΚΡΟΑΤΙΑ                                      ΖΑΓΚΡΕΜΠ, ARENA ZAGREB

24 ΜΑΪΟΥ             ΣΕΡΒΙΑ                                         ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ, STARK ARENA

26 ΜΑΪΟΥ             ΡΟΥΜΑΝΙA                                 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ, ROMEXPO OUTDOOR

29 ΜΑΪΟΥ             ΟΥΚΡΑΝΙΑ                                   ΚΙΕΒΟ, VDNG

13 ΙΟΥΛΙΟΥ           ΒΟΥΛΓΑΡIA                                 ΣΟΦΙΑ, ARENA ARMEEC

16 ΙΟΥΛΙΟΥ           ΕΛΛΑΔΑ                                      ΑΘΗΝΑ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ

Αν θες να δεις την πλήρη λίστα των ημερομηνιών των ευρωπαϊκών σταθμών της περιοδείας Legacy Of The Beast 2022 Tour, ακολούθησε τον σύνδεσμο http://www.ironmaiden.com

H παραγωγή και το setlist του The Legacy of the Beast tour είναι εμπνευσμένα από το βραβευμένο δωρεάν mobile game των Iron Maiden το οποίο είναι διαθέσιμο για να το κατεβάσει όποιος το επιθυμεί σε πλατφόρμα iOS, αλλά και Android μέσω του www. ironmaiden.com/play.

*Η γενική προπώληση εισιτήριων για τη μεγαλειώδη επιστροφή των Iron Maiden θα ξεκινήσει το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου στις 10:00 π.μ., ενώ αποκλειστικά τα μέλη του Fan Club του συγκροτήματος θα μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήριά τους από την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου στις 10:00 π.μ.

Tα εισιτήρια ξεκινούν από 45€ (πλέον του κόστους της ηλεκτρονικής υπηρεσίας έκδοσης εισιτηρίου)

 

Αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα της «Φάρμας». Το ριάλιτι περιπέτειας θα κάνει πρεμιέρα το Σάββατο (4/12), με τους παίκτες να ανυπομονούν.

Τα γυρίσματα βρίσκονται μπροστά και σύμφωνα με τις πληροφορίες τις επόμενες ημέρες θα εισβάλλουν νέα πρόσωπα στο αγρόκτημα.

Ένα από αυτά θα είναι ο Μιχάλης Πελεκάνος

Ο μπασκετμπολίστας, που έχει φορέσει -μεταξύ άλλων- τη φανέλα του Ολυμπιακού, της ΑΕΚ, του Πανιωνίου και του Άρη, βρίσκεται σε καραντίνα και σύντομα θα μπει στο παιχνίδι.

«Με τα αγροτικά δεν έχω πολύ καλή σχέση. Στο χωριό μου έξω από το Μεσολόγγι που πήγαινα διακοπές είχε η γιαγιά μου διάφορα ζώα. Είδα την πρόταση για τη Φάρμα σαν μια καινούργια πρόκληση. Το συζήτησα με τους ανθρώπους της ομάδας (σ.σ. ΑΟ Ερμιονίδας) και με στήριξαν. Ήθελα και εγώ να δοκιμάσω τα όριά μου εκτός παρκέ. Τώρα είμαι καραντίνα. Έχω τρία παιδιά από τον πρώτο μου γάμο. Τώρα είμαι στον δεύτερο γάμο», δήλωσε ο ίδιος στο «Πρωινό».

Στη «Φάρμα» θα ζήσουν 18 υποψήφιοι αγρότες με διαφορετικές προσωπικότητες, διεκδικώντας το τελικό έπαθλο των 100.000 ευρώ.

Αναστασία Γκεργκελεζίου, Αγγελική Ηλιάδη, Κρίστυ Λυκοπούλου, Μαίρη Μηλιαρέση, Σάσα Μπάστα, Μαρία Παπαγεωργίου, Χριστιάνα Σμαραγδή, Αθανασία Τσουμελέκα, Νίκη Χαντσαρίδου, Γρηγόρης Αναστασιάδης, Σταμάτης Γαρδέλης, Νεόφυτος Ηλία, Βασίλης Λέτζος, Μάνος Πανταζής, Κωνσταντίνος Παπαϊωάννου (Κουτσαβάκης), Δήμος Περπερίδης, Αστρινός Χαραλαμπάκης (Μπαλάσκας), Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Δείτε τις δηλώσεις του αθλητή παρακάτω

«Ζεστό χρήμα» θα δουν στις τσέπες τους χιλιάδες Ελληνες συνθέτες, στιχουργοί και εκδότες μουσικής.

Ο πρόωρος «μποναμάς» που ανακοινώνει ο πρώτος αυτοδιαχειριζόμενος Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης, η AUTODIA, είναι σύμφωνα με το δελτίο τύπου η μεγαλύτερη διανομή δικαιωμάτων στην ιστορία της εταιρείας και θα πραγματοποιηθεί εντός του Δεκεμβρίου.

Συγκεκριμένα η AUTODIA (Αυτοδιαχείριση) προχωρά στη διανομή δικαιωμάτων ύψους άνω των 4.500.000 ευρώ (μικτό ποσό) προς τα μέλη που εκπροσωπεί, τους δημιουργούς και λοιπούς δικαιούχους, καθώς και τους συμβεβλημένους Οργανισμούς του εξωτερικού.

Ειδικότερα, η μεγάλη Διανομή Δεκεμβρίου αφορά τις περιόδους 2018, 2019, 2020 και το Α’ 6μηνο 2021 και περιλαμβάνει πνευματικά δικαιώματα από όλες τις πηγές εσόδων:

Δημόσια Εκτέλεση (background), Συναυλίες, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Επιγραμμικές (online) χρήσεις, Δικαιώματα εξωτερικού, Μηχανικά Δικαιώματα (ανεξάρτητες παραγωγές) και Ιδιωτικό Αντίγραφο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που η AUTODIA θα μοιράσει στα Μέλη της δικαιώματα από το Ιδιωτικό Αντίγραφο (εύλογη αμοιβή του άρθρου 18 του Ν.2121/93).

 

Και για τις πλατφόρμες

Επιπλέον, για πρώτη φορά οι Έλληνες συνθέτες και στιχουργοί, μέλη του Οργανισμού, θα λάβουν δικαιώματα για τις χρήσεις των έργων τους σε μεγάλες πλατφόρμες μουσικής streaming, όπως είναι το YouTube, το Spotify, το Apple Music, το iTunes, το Facebook, το Instagram, το Oculus κ.ά., σύμφωνα με την επιτυχημένη σύμβαση για την πολυεδαφική αδειοδότηση σε κορυφαίους DSPs που έχει υπογράψει η AUTODIA με τη Mint Digital Services. Ειδικότερα, μάλιστα, στο προσεχές διάστημα, τα έσοδα από τα online δικαιώματα αναμένεται να πολλαπλασιαστούν για τον Οργανισμό.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι σε μία κρίσιμη περίοδο για τα πνευματικά δικαιώματα και εν μέσω μίας δραματικά παρατεινόμενης πανδημίας, η AUTODIA κατόρθωσε, όχι μόνο να εισπράξει δικαιώματα από όλες τις παραπάνω πηγές εσόδων για τους δικαιούχους της, αντισταθμίζοντας τον αντίκτυπο της διετούς κρίσης, αλλά και να επεξεργαστεί και να αποδώσει τα ποσά αυτά, αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα εργαλεία τεκμηρίωσης και διανομής που διαθέτει.

Η ολοκλήρωση της διανομής αυτής οφείλεται στις συντονισμένες ενέργειες της διεύθυνσης και του έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού της, στις επιτυχείς συμφωνίες που υπέγραψε με όλο το φάσμα της αγοράς το αμέσως προηγούμενο διάστημα, στη διαρκή αναβάθμιση της τεχνολογικής της υποδομής, καθώς και στη μοναδική πρόσβαση στα εξειδικευμένα εργαλεία τεκμηρίωσης και διανομής (CIS-tools) που εξασφαλίζει η Παγκόσμια Συνομοσπονδία των ΟΣΔ CISAC στην AUTODIA, ως τον μόνο διαπιστευμένο εταίρο της στην Ελλάδα.

Αξίζει να τονιστεί το γεγονός ότι οι διανομές δικαιωμάτων της AUTODIA πραγματοποιούνται με την έκδοση σύγχρονων μηχανογραφημένων εκκαθαρίσεων κατά τα διεθνή πρότυπα και τις βέλτιστες πρακτικές, ενώ ο Οργανισμός παρέχει, επιπλέον, τη δυνατότητα πρόσβασης στα Μέλη του σε όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με τις διανομές τους, σύμφωνα με όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας, μέσα από το πρωτοποριακό Portal Διανομών, στην ιστοσελίδα του Οργανισμού, το οποίο ακολουθεί τη φιλοσοφία και τη λειτουργικότητα αντίστοιχων εργαλείων των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών ΟΣΔ.

Μέσα στο επόμενο διάστημα, οι δικαιούχοι θα ενημερωθούν με νέα ανακοίνωση για την ακριβή ημερομηνία έναρξης των πληρωμών και θα ακολουθήσει η αναλυτική εκκαθάριση δικαιωμάτων, η οποία περιλαμβάνει τις επιμέρους πηγές εσόδων αναλυτικά, την περίοδο χρήσης και το συνολικό ποσό των δικαιωμάτων που αντιστοιχεί σε κάθε δικαιούχο.

 

Κάθε τους κοινή εμφάνιση τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας και οι παπαράτσι παρακαλούν για ένα κοινό τους στιγμιότυπο.

Οι φήμες και τα δημοσιεύματα για την σχέση των δύο καλλιτεχνών είχαν πάρει «φωτιά» τους τελευταίους δύο μήνες, μέχρι και την προηγούμενη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου όπου και το ζευγάρι έκανε την πρώτη κοινή επίσημη εμφάνισή τους στα εγκαίνια της Δραματικής Σχολής του Λάκη Λαζόπουλου.

Το περιοδικό HELLO που κυκλοφορεί σήμερα δημοσιεύει για πρώτη φορά φωτογραφία της Δέσποινα Βανδή και του Βασίλη Μπισμπίκη να ποζάρουν αγκαλιά στην βραδινή τους έξοδο!

Το ζευγάρι δεν αρνήθηκε να ποζάρει και αγκαλιά

View this post on Instagram

A post shared by Hello! Greece (@grhello)

Η εκπομπή MEGA Καλημέρα συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει τα πιο «καυτά» νέα της εγχώριας showbiz!

Επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου στο ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος», που φωταγωγήθηκε και φιλοξένησε τους αγαπημένους Onirama!

«Τα Χριστούγεννα από όταν ήρθαν τα παιδιά μου είναι διαφορετικά», είπε ο Θοδωρής Μαραντίνης, ενώ πρόσθεσε ότι «Στα παιδιά μου αρέσει η μουσική, αλλά δε νομίζω να θέλουν να γίνουν τραγουδιστές. Σίγουρα γίνομαι χαζός και ανόητος με τα παιδιά, το παραχαίρομαι. Τα παιδιά είναι πάνω από όλα, προτιμούμε να έχουμε καλή σχέση με τη Σίσσυ».

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στην επέμβαση που έκανε στο στομάχι, λέγοντας ότι δεν πέτυχε και θα προχωρήσει σε δεύτερη.

«Επιτελείται ένα έγκλημα από τους έχοντες το “μαρκούτσι” και τις εκπομπές αυτό το διάστημα. Προσπαθείτε να ρίξετε φόβο, γουστάρετε να ρίχνετε λάδι στη φωτιά. Δε μου αρέσει αυτό. Βάζετε τους ανθρώπους σε μια χυδαία διαδικασία τους ανθρώπους της τέχνης να παίξουν reality, ενώ δεν πληρώνονται από reality», είπε ο Πάνος Βλάχος για το θέμα που δημιουργήθηκε με τον Άρη Σερβετάλη.

Η Πέγκυ Ζήνα αποκάλυψε στο Κοσμοράδιο ότι «Κατά καιρούς έχουμε κόντρες με το Γιώργο Θεοφάνους. Μας ενώνουν ο θαυμασμός και η θρησκεία. Ο Ψινάκης μου είπε να γίνω ξανθιά, μου έλεγε πως περνάω απαρατήρητη».

Η Κατερίνα Παπουτσάκη είπε στο περιοδικό «Εγώ» ότι «Αν ήξερα ότι μετά το γάμο και τα παιδιά δε θα ασχολούνταν με την προσωπική μου ζωή, θα το έκανα νωρίτερα», ενώ πρόσθεσε ότι δε θα ήθελε να κάνει τρίτο παιδί.

Η Τόνια Σωτηροπούλου είπε στο Gossip TV ότι έχει να φάει 18 χρόνια κρέας, ενώ αναφερόμενη στο σύζυγό της, Κωστή Μαραβέγια, σημείωσε ότι «Ο Κωστής διεκδικούσε το χρόνο μου με πολύ σεβασμό και με έκανε να αισθάνομαι σημαντική».

Δείτε το βίντεο

Το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου στις 22:00, το «Σπίτι με το MEGA» υποδέχεται τον Γιώργο Αλκαίο.

Ο συνθέτης και τραγουδιστής που άφησε το δικό του στίγμα στην ελληνική σκηνή, επιστρέφει στα μουσικά δρώμενα έπειτα από 11 χρόνια απουσίας με μία ξεχωριστή βραδιά αποκλειστικά για τους τηλεθεατές του MEGA.

Την εκπομπή παρουσιάζει η Κατερίνα Καραβάτου.

Ο Γιώργος Αλκαίος, με τη μοναδική του ικανότητα να συνδυάζει στη μουσική του ελληνικά, ανατολίτικα και σύγχρονα ποπ στοιχεία, κάνει μία αναδρομή σε τραγούδια που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία, όπως τα «Με δυο μαρμάρινα φιλιά», «Τι Τι;», «Συρματόπλεγμα», «Σ’ αγαπάω», «Opa», «Μάτια θλιμμένα» και πολλά άλλα που έχουμε αγαπήσει.

Μαζί με τους αγαπημένους του φίλους Λένα Παπαδοπούλου και Άκη Δείξιμο μοιράζονται στη σκηνή την κοινή τους αγάπη για το καλό ελληνικό τραγούδι, χαρίζοντάς μας μία μουσική συνάντηση γεμάτη κέφι και μοναδικά ντουέτα. Δίπλα τους θα βρεθούν ο δεξιοτέχνης του κλαρίνου Θανάσης Βασιλόπουλος και του βιολιού Νίκος Χατζόπουλος.

Μια μουσική βραδιά που θα ανεβάσει τη διάθεσή μας στα ύψη έρχεται το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου στο «Σπίτι με το MEGA».

#SpitiMeToMega

Facebook: Σπίτι με το MEGA

Instagram: @spitimetomega

Twitter: @spitimetomega

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τσίγκος

Project Manager: Αντώνης Δημητριάδης

Αρχισυνταξία: Θωμάς Αριστεράκης

Οργάνωση Παραγωγής: Ρένα Βουγιούκα

Διεύθυνση Παραγωγής: Ελένη Παναγοπούλου

Στη φωταγώγηση της πόλης του Βόλου για τις φετινές γιορτές ήταν επίσημα καλεσμένη η Άννα Βίσση το βράδυ της Τρίτης.

Η «απόλυτη σταρ» μάλιστα ανέβηκε στη σκηνή που είχε στηθεί στην παραλία ενώ μαζί με την συμφωνική ορχήστρα και τη χορωδία της πόλης ερμήνευσε μεγάλες παλιές και νέες της επιτυχίες.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής της η Άννα Βίσση μίλησε σε κάμερα του Πρωινού. Μάλιστα, η αγαπημένη τραγουδίστρια έκανε μια αναπάντεχη σύγκριση, ενώ τόνισε: «Πιο ωραία είναι εδώ στο Βόλο από το Μονακό. Το χαίρεται ο κόσμος όλο αυτό. Οι οικογένειες και τα παιδιά».

Μιλώντας για τον κοροναϊό, η ίδια είπε «Ξεπέρασα τα 60. Πρέπει να κάνω και το τρίτο εμβόλιο σύντομα. Που το κάνω έτσι κι αλλιώς».

Δείτε το βίντεο

Μετά τη θερμή ανταπόκριση του κοινού στην παράσταση «Tanz – Οι περιπέτειες μίας νεότητας», που αποτέλεσε την εναρκτήρια παραγωγή του Red Jasper Cabaret Theatre, συνεχίζεται η προσπάθεια να επανασηματοδοτηθεί, μέσα από τις παραγωγές του θεάτρου, η έννοια ενός σύγχρονου θεατρικού καμπαρέ, που μπορεί να συγκεράσει διαφορετικές μορφές τέχνης.

Έτσι λοιπόν, παρουσιάζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη η παράσταση «Calvero», η δεύτερη παραγωγή της νέας θεατρικής σκηνής της Κυψέλης, βασισμένη στο μυθιστόρημα του Τσάρλι Τσάπλιν «Τα φώτα της ράμπας» (Limelight), το μοναδικό βιβλίο που έγραψε σε όλη του την καριέρα ο Βρετανός σκηνοθέτης και ηθοποιός. Μεταγράφοντας έτσι δημιουργικά την ιστορία του και φέρνοντας τον λόγο και το πνεύμα των music halls στην Αθήνα του σήμερα, η παράσταση αποτελεί έναν στοχασμό για τη ματαίωση των ονείρων και τις δυσκολίες που έρχεται να αντιμετωπίσει στη ζωή του ένας εργαζόμενος στον χώρο των τεχνών όταν ο κόσμος γύρω του καταρρέει.

Πέντε ηθοποιοί, οι Θανάσης Βλαβιανός, Ιώ Λατουσάκη, Μάριο Μπανούσι, Αλέξης Κωτσόπουλος και Φοίβος Μαρκιανός, μοιράζονται τους ρόλους της παράστασης και αναμετριούνται με το έργο και τις μουσικές του ίδιου του Τσάρλι Τσάπλιν, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του πολυσχιδούς Γιάννη Παναγόπουλου.

Ο Γιάννης Παναγόπουλος μιλάει στα «Νέα» για την παράσταση, τον Τσάρλι Τσάπλιν και τα music hall.

Πώς προέκυψε η ιδέα για την παράσταση;

Μετά την πρώτη μας συνεργασία, με την παράσταση “Τanz – Οι περιπέτειες μίας νεότητας”, που είχε βασιστεί στο μυθιστόρημα του Klaus Mann “Ο ευλαβικός χορός”, αποφασίσαμε με τη Χριστίνα Χατζηνικολάου, ιδιοκτήτρια και καλλιτεχνική υπεύθυνη του θεάτρου Red Jasper, να συνεχίσουμε με μία δεύτερη παραγωγή την έρευνά μας πάνω στο θέμα που η ίδια η ονομασία του χώρου, Cabaret theatre, μας έχει ορίσει.  Έτσι, η πρόταση για το συγκεκριμένο μυθιστόρημα ήρθε από τη Χριστίνα την άνοιξη του 2020, υπερβολικά αισιόδοξη ούσα για την εξέλιξη των πραγμάτων που αφορούσαν στη διαχείριση της πανδημίας εξαιτίας του Covid-19, η οποία ανέλαβε και να μεταφράσει το υλικό που θα χρησιμοποιούσαμε στην παράσταση. Η πρώτη εκδοχή της παράστασης μαγνητοσκοπήθηκε για να κρατηθεί για αρχειακούς λόγους την άνοιξη του 2021, μιας και τα θέατρα παρέμειναν κλειστά, και σήμερα, μισό χρόνο μετά, φτάνουμε επιτέλους στη στιγμή που κάθε Δευτέρα και Τρίτη “παραδίδεται” στους τελικούς της παραλήπτες, το κοινό.

Πέφτει μεγάλος βάρος στις πλάτες σας προσπαθώντας να ζωντανέψετε λίγο από το έργο ενός τόσο διάσημου ηθοποιού και σκηνοθέτη στο σανίδι;

Με τα χρόνια προσπαθώ να αποτινάζω βάρη, ενοχές και φορτία που παλιότερα ο ίδιος μπορεί να έβαζα πάνω στις πλάτες μου, όπως ωραία λέτε. Κατάλαβα, the hard way, ότι όλα αυτά είναι απόρροιες ενός υπέρμετρου εγωισμού, ότι “ΕΓΩ θα ΠΡΕΠΕΙ να ζωντανέψω το έργο του τάδε συγγραφέα, να φωτίσω όπως κανένας άλλος το τάδε νόημα, να συνομιλήσω με τον μεγάλο σκηνοθέτη”, που όμως σίγουρα προέρχονται από φοβερές ανασφάλειες. Είμαστε νάνοι πάνω στις πλάτες γιγάντων, όπως λέει και ο Ουμπέρτο Έκο, και καλά θα κάνουμε να πορευόμαστε με την αλήθεια που ο καθένας και η καθεμία κατέχει. Έτσι, το βάρος στις πλάτες θα είναι ανεκτό και με χαρά για τη δημιουργική διαδικασία θα μπορούμε να “παίζουμε” άνετα παρέα με τους μεγάλους συγγραφείς, σκηνοθέτες, δημιουργούς.

Πριν την παράσταση, η σχέση σας με τον Τσάρλι Τσάπλιν ποια ήταν;

Λάτρης των ταινιών του, θαυμαστής των δεξιοτήτων του. Μα το πιο όμορφο απ’ όλα είναι ότι στην τελευταία παράσταση που συμμετείχα, πριν το κλείσιμο των θεάτρων, τον Ιανουάριο του 2020, στο Εθνικό Θέατρο ως ηθοποιός, σε σκηνοθεσία της Σοφίας Βγενοπούλου, είπα τον ωραιότερο, τον πιο πολιτικό, τον πιο σημαντικό μονόλογο της ζωής μου μέχρι τώρα. Τον μονόλογο από την πρώτη ομιλούσα ταινία του Τσάπλιν “Ο Μεγάλος Δικτάτορας”, ο οποίος τελείωνε έτσι : “… Ας αγωνιστούμε για έναν νέο κόσμο, έναν αξιοπρεπή κόσμο που θα δίνει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να εργαστούν, θα σας δώσει ένα μέλλον και στα γηρατειά σας ασφάλεια. Με την υπόσχεση αυτών των πραγμάτων, οι βάρβαροι ανέβηκαν στην εξουσία, αλλά λένε ψέματα. Δεν εκπληρώνουν την υπόσχεσή τους, ποτέ δε θα το κάνουν. Οι δικτάτορες ελευθερώνουν τους εαυτούς τους αλλά σκλαβώνουν τον λαό. Τώρα ας αγωνιστούμε για να εκπληρώσουμε εμείς αυτή την υπόσχεση. Ας αγωνιστούμε για να ελευθερώσουμε τον κόσμο, να αποτινάξουμε τα εθνικά μας εμπόδια, να κάνουμε πέρα την απληστία, το μίσος και τη μισαλλοδοξία. Ας αγωνιστούμε για έναν κόσμο Λογικής, έναν κόσμο όπου η Επιστήμη και η Πρόοδος θα οδηγήσουν την ανθρωπότητα στην ευτυχία”

“Τα φώτα της ράμπας” για σας ποια μαγεία κρύβουν όταν ανάβουν και όταν σβήνουν;

Τη μαγεία να μπορείς να ξεχνάς την πραγματικότητα και να ζεις στον δικό σου, επί της συνθήκης, χωροχρόνο.

Ο αέρας των λονδρέζικων music hall ταιριάζει στην Αθήνα;

“Στην Αθήνα μπορείς να είσαι δικαιολογημένα μελαγχολικός και απροσδόκητα χαρούμενος”, όπως λέει και η φίλη μου Βίβιαν Στεργίου στο βιβλίο της Μπλε Υγρό. Είναι τόσο ετερόκλητα και παράδοξα πολλές φορές τα όσα της συμβαίνουν και μας συμβαίνουν. Πρόσφατα, σε μια βόλτα μου στο κέντρο της πόλης, στο εμπορικό τρίγωνο, που είχα καιρό να επισκεφθώ, είδα πώς το gentrification έχει αλλάξει τη μεγάλη εικόνα. Καινούργια καταστήματα, καφέ, πεζοδρομήσεις και άπειροι τουρίστες. Και λίγα μέτρα πιο κάτω οι “άνθρωποι – φαντάσματα” της Σατωβριάνδου, της Μενάνδρου, της Μάρνη. Για να επιστρέψουμε όμως σε αυτό που με ρωτήσατε, αν τα music halls ταιριάζουν στην Αθήνα. Το αθηναϊκό κοινό έχει αγκαλιάσει μέσα στα χρόνια πολλά παρόμοια εγχειρήματα. Πιο πρόσφατα μπορώ να θυμηθώ τις παραστάσεις της Σπείρα- Σπείρα, ιδίως στην “Αθηναΐδα”, κάποιες παραστασεις του Cabaret Voltaire στο Μεταξουργείο, και αν πάμε αρκετά πίσω, τις εμφανίσεις του Γιώργου Μαρίνου στη “Μέδουσα”.

Αυτή η ματαίωση των ονείρων του καλλιτέχνη που περιγράφεται στο βιβλίο, σας είναι γνώριμη, ειδικότερα στην περίοδο της πανδημίας;

Όντας στενά συνυφασμένη με την έκφραση, την αυτονομία και τη δημιουργικότητα η καλλιτεχνική εργασία νοείται συχνά ως “εργασία από αγάπη” (Labor of love), όπως λέει και ο Freidson Eliot στο Les professions artistiques comme défi à l’analyse sociologique. Πολλοί όμως ξεχνούν ότι πέρα από την αγάπη για το επάγγελμά μας, υπάρχει και η ανάγκη για τον βιοπορισμό μας. Έτσι, στην περίοδο της πανδημίας, ήρθαμε αντιμέτωποι και αντιμέτωπες με ένα διπλό συμπέρασμα, εν αντιθέσει με την πλειονότητα των εργαζομένων σε άλλους κλάδους. Αφενός με τη ματαίωση “ονείρων”, όπως είπατε και σεις, κι από την άλλη με τη συνειδητοποίηση ότι ζούμε διαρκώς σε μια συνθήκη εργασιακής επισφάλειας.

Θα ‘θελα όμως να κλείσω με τα λόγια του Τσάρλι Τσάπλιν, από το μυθιστόρημα “Τα φώτα της ράμπας”, που ακούγονται και στην παράσταση. Εκεί, ο Καλβέρο λέει: “Όταν σβήσουν τα φώτα της ράμπας αρχίζει για τον ηθοποιό το μαρτύριο μιας φρικτής απομόνωσης. Μακριά απ’ τη σκηνή -που δέχεται τα χειροκροτήματα του πλήθους, όπως μια ηλιόλουστη ακτή τα κύματα της θάλασσας- τίποτα πια δεν μπορεί να του ζεστάνει την καρδιά… Ν’ αρέσεις για την τέχνη σου. Αυτό έχει σημασία”.

 

Ο Άρης Σερβετάλης μίλησε για πρώτη φορά μετά την αποχώρησή του από την παράσταση «Ρινόκερος» εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων της κυβέρνησης για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κοροναϊού.

Ο ηθοποιός μίλησε σε δημοσιογράφο της εκπομπής «Super Κατερίνα» η οποία περίμενε ώρες έξω από το σπίτι του.

Ο Άρης Σερβετάλη, ήταν πολύ ευγενικός και μάλιστα έδωσε ένα μανταρίνι στην δημοσιογράφο, ωστόσο το μόνο που θέλησε να πει για την παράσταση ήταν «Καλή επιτυχία».

Δείτε το βίντεο

Για την περιπέτειά του με τον κοροναϊό και για το εμβόλιο που δεν θα κάνει μίλησε ο Στάθης Αγγελόπουλος στο Πρωινό και τον Ισίδωρο Φίκαρη.

«Έμεινα στην εντατική 13 ημέρες. Πέρασα πάρα πολύ δύσκολα, πάρα πάρα πολύ δύσκολα! Πιστεύω όμως ότι ήμουν από τους τυχερούς», λέει ο τραγουδιστής.

Όταν η κουβέντα φτάνει στο εμβόλιο, ο Στάθης Αγγελόπουλος είπε με σιγουριά: «Ο κοροναϊός υπάρχει, πρέπει να προσέχουμε, πρέπει να προστατευόμαστε, να κρατάμε τις αποστάσεις αλλά εγώ είμαι από τους ανθρώπους που δε νομίζω ότι μέχρι τώρα το εμβόλιο αυτό με έχει πείσει να πάω να το κάνω. Με τρομάζει, με φοβίζει.

Συμφωνώ απόλυτα με τον Γρηγόρη Πετράκο και με τον Γιώργο Μουκίδη. Βαφτιζόμαστε αντιεμβολιαστές επειδή δεν κάνουμε το συγκεκριμένο εμβόλιο. Δεν είμαστε αντιεμβολιαστές, έχουμε κάνει όλα τα προηγούμενα εμβόλια.

Μέχρι τον Φεβρουάριο μπορώ να μπαίνω σε όλα τα μαγαζιά. Μετά, δεν θα κάνω το εμβόλιο, μπορεί να πάρω τα βουνά, να πάω σε κανένα χωριό να ζήσω μακριά. Προτιμώ να πεθάνω από τον κοροναϊό παρά να κάνω το εμβόλιο που μπορεί να μου δημιουργήσει μια παρενέργεια και να πεθάνω τώρα. Αύριο αν κάνω το εμβόλιο μπορεί να μου δημιουργήσει μια παρενέργεια και να πεθάνω», λέει ο Στάθης Αγγελόπουλος.

Δείτε το βίντεο

Οι βρετανοί Pink Floyd, ένα από τα πιο επιδραστικά συγκροτήματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, κυκλοφορούν στις 30 Νοεμβρίου 1979, τον εμβληματικό τους δίσκο, «The Wall».

Όπως γράφει στα«ΝΕΑ» της 19ης Μαρτίου 2000, ο Μάκης Μηλάτος, δημοσιογράφος και μουσικός παραγωγός με μακρά πορεία, «οι Pink Floyd είναι ένα μυθικό συγκρότημα που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην πόρεια και στην εξέλιξη του ροκ, με δίσκους- ορόσημα, με εμφανίσεις και σόου που δημιούργησαν νέα δεδομένα στον τομέα των συναυλιών, με ρεκόρ πωλήσεων που παραμένουν αξεπέραστα και με μια ιστορία που μετράει πάνω από 30 χρόνια μουσικής δράσης»

Οι Pink Floyd ανήκουν στη γενιά των μουσικών συγκροτημάτων που καθιέρωσαν με την παρουσία τους το συνθεσάιζερ, το οποίο ακόμα και το 1979, όταν κυκλοφόρησε ο δίσκος «Τhe Wall», ήταν ακόμα «νεοφερμένο» μουσικό όργανο στην παγκόσμια μουσική.

Στην Ελλάδα, μάλιστα, τού είχαμε δώσει γένος αρσενικό…

«ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», 30 Δεκεμβρίου 1979, Ιστορικό Αρχείο «ΤΟ ΒΗΜΑ» & «ΤΑ ΝΕΑ»

Γράφει ο τζαζίστας μουσικός Μάικλ Ζβέριν, στο «ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» της 30ης Δεκεμβρίου 1979.

«Ο συνθεσάιζερ είναι το πρώτο σημαντικό μουσικό όργανο που επινοήθηκε, από το σαξόφωνο του 19ου αιώνα και ύστερα. Ενδέχεται μάλιστα, να είναι η σπουδαιότερη μουσική εξέλιξη, μετά το συγκερασμένο κλειδοκύμβαλο.

»Ο συνθεσάιζερ είχε ήδη ως σήμερα τεράστιες επιπτώσεις στην εμπορική μουσική. Έπαιξε ουσιαστικό ‘ρόλο’ στο ‘Κουρδιστό πορτοκάλι’, στον ‘Πόλεμο των Άστρων’, και σε πολλές άλλες ταινίες για το μέλλον, που γυρίστηκαν μετά το 1970.

Ο Ρίτσαρντ Ράιτ, ιδρυτικό μέλος των Pink Floyd, περικυκλωμένος από συνθεσάιζερ και κάθε είδους «πλήκτρα»

»Η μουσική του Στήβι Γουόντερ θα ήταν ακατόρθωτη χωρίς τον συνθεσαίζερ. Τα συγκροτήματα και οι τραγουδιστές Δη Χου, Τζον Μακ Λάφλιν, Έμερσον, Λέηκ εντ Πάλμερ, Σαν ρα, Τοντ Ράντγκρην και Πινκ Φλόιντ τον χρησιμοποιούν όλα».

Διαβάστε επίσης: Μαφάλντα – Η αιώνια 6χρονη αμφισβητίας

Το Τείχος των Pink Floyd

Pink Floyd: Roger Waters, Nick Mason, David Gilmour και Richard Wright

To «Τhe Wall» δεν ήταν απλώς  ένα album. Οι Pink Floyd ήθελαν με αυτό να εκφράσουν όσα αισθάνονταν και σκέφτονταν για τον χαρακτήρα που άρχιζαν να παίρνουν οι «ζωντανές συναντήσεις» των μουσικών συγκροτημάτων με το κοινό τους.

«Ο Ρότζερ Γουότερς συνέλαβε την ιδέα του ‘Τhe Wall’», γράφει ο Μάκης Μηλάτος, «Ένα κόνσεπτ άλμπουμ, μια ολοκληρωμένη συναυλιακή ιδέα και μια ταινία που θα κυκλοφορούσαν ταυτόχρονα»

»Ο Waters αναζητούσε τρόπο να σχολιάσει την αποξένωση των μουσικών  και των θεατών στις συναυλίες των μεγάλων σταδίων σαρκάζοντας έτσι και το ίδιο του το γκρουπ που έπαιζε πια μόνο σε συναυλίες μεγάλων ανοιχτών χώρων.

»Ένα τείχος (ή ένας τοίχος) αν προτιμάτε, θα υψωνόταν κατά τη διάρκεια της συναυλίας χωρίζοντας οριστικά κοινό και μουσικούς και λίγο πριν το τέλος του σόου το τείχος θα κατέρρεε».

Λόγω  των  δύσκολων σκηνικών δεδομένων, το σόου «Τhe Wall» παρουσιάστηκε μόνο σε τέσσερις πόλεις. Στη Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες, στο Ντόρτμουντ, και στο Earl’s Court του Λονδίνου.

Η ταινία «THE WALL» γυρίστηκε από τον Άλαν Πάρκερ με πρωταγωνιστή τον Μπομπ Γκέλντοφ και προβλήθηκε το 1982.

Ο διπλός δίσκος «Τhe Wall» γνώρισε πολύ μεγάλη εισπρακτική επιτυχία, ξεπερνώντας τα 30 εκατομμύρια αντίτυπα, όμως ήταν και ο δίσκος που επισφράγησε τη διάλυση των Pink Floyd, καθώς λίγο αργότερα, το 1985, ο φυσικός ηγέτης τους, Ρότζερ Γουότερς, αποχώρησε.

Τα προβλήματα βέβαια μεταξύ του Γουότερς και των υπολοίπων υπήρχαν από καιρό και είχαν κυρίως να κάνουν με την διαχείριση των ρόλων στη λήψη αποφάσεων και τη γενικότερα δεσποτική συμπεριφορά του Γουότερς.

Το διαζύγιο δεν ήταν βελούδινο, καθώς υπήρξε δικαστική διαμάχη μεταξύ του Ρότζερς και των άλλων μελών του συγκροτήματος για τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος Pink Floyd.

Οι Pink Floyd συνέχισαν χωρίς τον Ρότζερς και ο Ρότζερς παρουσίασε μόνος του το«The Wall» μπροστά στο τείχος του Βερολίνου, τον Ιούλιο του 1990.

Διαβάστε επίσης: O Νικ Κέιβ και οι ελληνικές του «περιπέτειες»

«Κερδίζουν πολλά χωρίς σκληρή δουλειά»

O Γιάννης Πετρίδης, ένας από τους πιο βαθείς γνώστες της «ξένης» μουσικής των τελευταίων δεκαετίων στην Ελλάδα, στο κείμενο της 14ης Αυγούστου 1983 στο «ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» , δεν «χαρίζεται» στους Pink Floyd.

«Έχουν καταφέρει να κερδίζουν πολλά χωρίς να δουλεύουν πολύ σκληρά. Μέσα σε δέκα χρόνια από τότε που είχαν τη μεγάλη τους επιτυχία με το ‘The Dark Side of the moon’ έκαναν τέσσερα άλμπουμ. Το τελευταίο τους ‘The final cut’ ακολούθησε το ‘Τhe Wall’ μετά από τρία χρόνια περίπου.

»Το περίεργο με αυτό το συγκρότημα είναι ότι καταφέρνει να παίζει ακόμα σπανιότερα από τις φορές που δουλεύει. Οι περιοδείες τους ήταν ελάχιστες. Φήμες λένε ότι δεν συμπαθεί ο ένας τον άλλο κάτι που σίγουρα αποτελεί σοβαρό λόγο για να μη βρίσκονται μαζί συχνά.

»Όπως και νάχει το πράγμα οι Pink Floyd δεν ήταν συγκρότημα που δημιούργησε κέφι. Άλλα συγκροτήματα προκαλούν ρίγη στους θαυμαστές τους με αποκορύφωμα τους Doors ή τον Iggy Pop. Οι Pink Floyd πορεύονται σε χωρίς σεξ κατάθλιψη πάνω από μία δεκαετία τώρα»

«ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», 14 Aυγούστου 1983, Ιστορικό Αρχείο «ΤΟ ΒΗΜΑ» & «ΤΑ ΝΕΑ»

Όσο για το ίδιο το «Τhe Wall» ο Γιάννης Πετρίδης αναφέρει: «Τα άλμπουμ των Πινκ Φλόυντ ‘Wish you were here’, ‘Animals, έδωσαν τις πεσιμιστικές εκτελέσεις του Waters για την έλλειψη ανθρωπιάς και την παράνοια του Orwell. Χάρη στις φοβερές του ενορχηστρώσεις το ‘The Wall’ ήταν περισσότερο φιλόδοξο αλλα η απόπειρά του να συνδυάσει και τα δύο θέματα στη rock όπερα απότυχε σ’ ένα φαντασμαγορικό στυλ».

Ο Ρότζερ Γούοτερς, είχε αντίθετη γνώμη…

Το 2000, με αφορμή την κυκλοφορία του «Τhe Wall Live – Is there Anybody out there?» είχε δηλώσει: «Όσον αφορά τους δίσκους και το σόου νομίζω πως είναι ό,τι καλύτερο κάναμε ως Pink Floyd. Είμαι πραγματικά υπερήφανος για το ‘The Wall’, γιατί ήταν θαυμάσιο μουσικά και ανεπανάληπτα όσον αφορά το θεατρικό ροκ. Είμαι 56 χρονών αλλά πιστεύω ότι είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχει τύχει»

Το 2005, εικοσιτέσσερα ολόκληρα χρόνια από την τελευταία φορά που είχαν υπάρξει μαζί στην σκηνή, το 1981, οι Pink Floyd επανενώθηκαν και έπαιξαν μαζί  στη φιλανθρωπικού χαρακτήρα συναυλία ‘Live 8’ στο Λονδίνο.

Την ημέρα εκείνη, κατά τη διάρκεια της εισαγωγής του ‘Whish you were here’, οι Pink Floyd, διά στόματος Γουότερς, αφιέρωσαν την εμφάνισή τους στον Σιντ Μπάρετ. Ιδρυτικό τους μέλος και τραγουδιστή τους, ως το 1968, όταν και αναγκάστηκαν να του ζητήσουν να αποχωρήσει λόγω σοβαρών ψυχιατρικών ζητημάτων που αντιμετώπιζε αλλά και λόγω εκτεταμένης χρήσης ψυχεδελικών ναρκωτικών ουσιών.

Με μια θεαματική πρεμιέρα και ένα sold out διήμερο ξεκίνησε τις εμφανίσεις του ο Αντώνης Ρέμος στο ολοκαίνουριο NOX και απέδειξε από την πρώτη κιόλας εμφάνιση τι μας επιφυλάσσει για τις βραδιές του χειμώνα που ακολουθούν!



Ο Αντώνης Ρέμος, ένας από τους πιο αγαπημένους ερμηνευτές και με μεγάλες εμπορικές επιτυχίες στο ενεργητικό του εμφανίστηκε στην σκηνή του NOX και έκλεψε τις εντυπώσεις. Το ταξίδι των αισθήσεων μόλις ξεκίνησε.

Μια νέα εποχή στη ψυχαγωγία, εφάμιλλη με διεθνής χώρους, με σύγχρονες υποδομές και τελευταίας τεχνολογίας οπτικοακουστικά μέσα, σε συνδυασμό με την υψηλή αισθητική και την ποιότητα ικανοποίησε και τους πιο απαιτητικούς θεατές!




Με δυνατές ερμηνείες συντροφιά με μια σπουδαία παρέα εξαιρετικών ερμηνευτών και μουσικών, ένα μουσικό πρόγραμμα – υπερθέαμα, γεμάτο παλιές και νέες επιτυχίες. Σε μια μαγική ατμόσφαιρα, με έντονα μουσικά στιγμιότυπα και μελωδίες που σε ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, με ένα αξεπέραστο live show γεμάτο ένταση, ρυθμό, ενέργεια και πάθος, σε ένα ασφυκτικά γεμάτο NOX εντυπωσίασε, ενθουσίασε, καταχειροκροτήθηκε και αποθεώθηκε από το Αθηναϊκό κοινό και όχι μόνο.

Μια νύχτα στο ΝΟΧ αρχίζει και τελειώνει με την αίσθηση της απόλυτης φιλοξενίας.














Μαζί του οι:

ΤΑΝΙΑ ΜΠΡΕΑΖΟΥ

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΛΑΧΟΣ

ΛΙΝΑ ΑΛΑΤΖΙΔΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΑΛΛΗ

DJ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

LIVE ACT: ΣΠΥΡΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ

ΜΑΕΣΤΡΟΣ – ΠΙΑΝΟ – ΑΡΠΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΛΙΩΤΑΚΗΣ

ΜΑΕΣΤΡΟΣ – PROGRAMMING / KEYBOARDS: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ

ΤΥΜΠΑΝΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΑΝΗΣ

ΜΠΑΣΟ: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΥΚΑΣ

ΚΡΟΥΣΤΑ: ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΟΑΝΝΗΣ, ARSEN P

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΝΤΖΙΑΛΑΣ

ΑΚΟΡΝΤΕΟΝ: ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΔΙΑΤΗΣ

ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΚΗΣ

ΣΟΛΙΣΤ:

ΚΛΑΡΙΝΟ: ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΙΟΛΙ: ΘΑΝΟΣ ΓΚΙΟΥΛΕΤΖΗΣ

ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΗΣ

ΣΑΞΟΦΩΝΟ: SAMUEL MARLIERI

ΧΟΡΕΥΤΕΣ:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΡΑΤΑΪΔΟΥ

ΜΕΛΙΝΑ ΚΟΝΤΗ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΝΑΤΑΛΙΑ ΣΠΥΡΟΥ

MARIIA SHARAFETDINOVA

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΑERIAL DANCE:

ΣΤΕΛΛΑ ΤΣΙΚΟΥΡΑ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΧΛΑΤΗ

ART DIRECTION: ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΥΡΑΣ

ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΙΡΗ ΤΣΑΓΚΑΡΗ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΦΩΤΙΣΜΩΝ: ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΜΑΘΙΕΛΛΗΣ

ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΕΣ: CHALI JENNINGS

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΡΙΝΗΣ – ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ

ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΟΣ: ΛΙΛΑ ΚΟΥΤΣΙΟΥΜΑΡΗ – ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΣΤΟΥΜΙΩΝ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΤΡΙΝΟΥ

STAGE ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΟΛΑΣΚΟΣ

ΟΝ ΑIR ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ: ΑΡΗΣ ΚΟΝΤΟΥΡΗΣ

ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΒΙΝΤΕΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΚΟΤΑΔΗΣ

DIRECTOR’S ASSISTANT: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

DIGITAL & MEDIA SHOP: ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΑΡΚΑΔΟΥΛΑΣ / RENEGATE MEDIA

SOCIAL MEDIA MANAGEMENT: WALNUT ENTERTAIMENT

ART DIRECTOR ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ & ΑΦΙΣΑΣ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΛΑΛΑΓΚΑΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ / PRESS OFFICE: ΕΛΕΝΗ ΤΩΡΟΥ – ΜΑΝΟΣ ΜΑΓΙΑΤΗΣ – ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΡΟΣΟΥΛΗΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: MK GROUP OF COMPANIES / ΗΛΙΑΣ ΜΑΡΟΣΟΥΛΗΣ – ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΤΑΡΙΔΗΣ